Velkommen

Med denne bloggen ønsker jeg å dele tanker og erfaringer på veien mot en mer minimalistisk livsstil. I den travle hverdagen trenger vi ikke flere ting, forpliktelser og mas. Vi trenger et pusterom så vi kan finne ro, glede, inspirasjon og flyt. Jeg mener at hverdagsminimalisme kan gi dette pusterommet.

Jeg leser selv mange engelskspråklige blogger om emnet, men jeg har savnet en norsk stemme. Derfor prøver jeg nå å skrive bloggen jeg selv vil lese. Jeg håper dere vil like den.

Image

2 thoughts on “Velkommen

  1. For en flott blogg! Jeg havnet innpå her rent tilfeldig, og har nå lest alle innleggene dine 🙂
    Du skriver utrolig bra, og jeg forstår hva du vil fram til, meningene dine med det du skriver. Har lagt deg til i favorittene mine, og vil følge deg fremover. Stå på 🙂

Leave a Reply

