Årets julegaver

Det er ikke så mye stress med julegavene i år. Jeg gir noen kroner til veldedighet, og jeg gir gjerne en nyttig gave til barn jeg kjenner. Men de fleste av oss voksne har nok fra før. Det betyr ikke at jeg ikke tenker på voksne familiemedlemmer og venner – jeg tenker bare at de ikke trenger flere ting.

I stedet for å bruke tid og penger på å øke størrelsen på gavehaugene rundt omkring vil jeg bruke tid og penger på å kose meg sammen med de jeg bryr meg om. Jeg kan bruke noen timer på kjøpesenteret eller ha kakebakedag med en venn – jeg vet hva som frister mest. Har dere andre tips til hva man kan gi som ikke er ting?

3 thoughts on “Årets julegaver

  1. Det samme gjelder forresten andre veien, jeg trenger virkelig ikke flere ting jeg heller. Om noen tar meg med på kino når jeg er ferdig med stilbunkene blir jeg veldig glad, utover det håper jeg på en rolig jul med mye kos og lite stress.

  2. Mat kan være en fin gave. Å kjøpe noe mer eksklusiv sjokolade, eller noe fra Oliviers for eksempel. Eller å spandere på en middag ute på restaurant 🙂

Leave a Reply

