Ny utfordring – 86

Oktoberutfordringen ble dyttet langt ned på timeplanen litt over halvveis ut i måneden. Da måtte jeg prioritere andre saker, og daglig rydding måtte eh… ryddes fra listen over gjøremål. Jepp, nettopp.

Uansett, for å ta igjen skal jeg kaste meg over en ny utfordring i kveld, nemlig denne: 

The Challenge – Get rid of 86 things in 2 hours or less.

Courtney Carver som blogger på Be More with Less har latt seg inspirere av restaurant-sjargong da hun utformet utfordringen, og hun forklarer det slik: “The phrase eighty-six or 86 simply means getting rid of something and is commonly used in restaurants.”

Jeg tenker at et lite skippertak er det som trengs for å komme ovenpå igjen, så jeg går i gang med friskt mot!

3 thoughts on “Ny utfordring – 86

  1. Og DER er jeg ferdig! Det meste jeg ryddet ut kom fra badet, men jeg kan også legge til seks umbraco-nøkler og litt utgått mat og annet skrot til lista. Det verste er at jeg sikkert kunne ha fortsatt, men jeg vil jo kunne hive meg på den neste rydde-utfordringen jeg kommer over også. 😉

  2. Jeg klarte nesten oktoberutfordringen – ble ferdig med 28 oktober. Gir ikke helt slipp på de siste dagene ennå…:)

Leave a Reply

